dilluns, 6 de novembre del 2017

La cohesió textual


Resultado de imagen de cohesio

Completa aquest text amb el connectors i els signes de puntuació que calguin perquè tingui cohesió:

La història que explicaré és inquietant , pero és certa, jo treballo a Vic, i visc a Santa Coloma de Farners. El dia 7 de febrer vaig sortir de treballar a quarts de tres de la matinada, vaig agafar l'Eix transversal com faig sempre. Ja estava a l'altura d'Espineives, despres de un revolt, vaig veure un senyor dret al costat de l'autovia com si fes autostop, no em vaig aturar perque no agafo mai ningú i menys de nit.


Quant ja feia una estona que l'havia deixat endarrera, després de passar un túnel, vaig mirar per el retrovisor, i vaig tenir un dels ensurts més bèsties de la meva vida . Al seient del derrere, somrient, hi havia aquell home que feia autostop, vaig fer una frenada, vaitg aturar-me al marge, vaig sortir disparat del cotxe, i quant era fora vaig veure que aquella persona ja no hi era, havia desaparegut.


L'autovia estava completament deserta, vaig agafar tanta por que no hi he tornat a passar més a la nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada