dilluns, 19 de març del 2018

Caps de setmana



        1. Explica com ha anat el teu cap de setmana. Comença per explicar el divendres horabaixa, el dissabte i el diumenge. Mínim 20 línies.


El divenres horabaixa, vaig arribar de l'institut i vaig dinar amb el meu germanastre, despres vaig mirar els capitols nous de una seria que mir i em vaig dutxar.
El vespre va vemnir el meu al.lot a sopar amb amb la meva familia, vaig fer currry per sopar, despres ens varem anar a dormir.
L'on dema ens varem aixcar prest i varem berenar de una panada i un suc de melicoto i dues tostades de confitura de fresa, varem agafar el cotxe i varem sortir cap a felanitx a veure la familia de el meu al.lot, varem dinar alla i despres varem anar a passetgar amb el el seu ca.
A les 4 varem anar al camp de Sa Lleona .
Pèrque jugava l'equip de el meu al.lot i varem anar a animar, va ser un partit interesant pero no va ser un partit gaire net, tot seguit varem tornar a caseva a sercar la seva mare i varem anar a comprar al mercadona, varem tornar a fora vila i varem fer el sopar.
El diumenge no varem dormir gaire perque té un cuset petitet i els vespres dona molta guerra i bueno, varem dinar a les 12:30 perque s'horabaixa ell tenia partit contra Montaura a s'horta.
 Havia de dinar abans de la 1 perque a les 15:30 haviem de ser al camp, va jugar al partit i el vespre varem anar a sopar al cassai de sa colonia i despres varem mirar una pelicula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada