dilluns, 18 de setembre del 2017

Com som.

     
   El meu nom es Aida Rosselló Covas, ara mateix tenc 17 anys. Me consider una persona honesta,           simpatica i amb caràcter.
   Els meus amics de confiança pensen que tenc molt mala llet i que tenc "bon xerrar" , es a dir pensen que se donar bons consells i tenc es "don" de fer pensa a sa gent.
 Alguns dirien que podria arribar a ser manipuladora (en el bon sentit de sa paraula),perque casi sempre aconseguesc que sa persona amb sa que xerr compertesqui el meu punt de vista o simplament fer-la entrar en rao.
   He viscut moments en la meva vida que els marcaria com a un punt de inflexio, com la mort repetina de      monpare o el suicidi de el meu cosi entre altres coses o algo bo com el dia que vaig coneixer el al.lot.
  Soc una persona que li encanta sa naturalesa, disfrut moltissim de llocs a s'aire lliure. Sempre estic amb sa meva cuseta Kira i me agrada molt el futbol.

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada