dimecres, 27 de setembre del 2017

Entrada lliure



 1. Ara te toca fer volar la imaginació per ser el més original i interessant possible. Has de fer una entrada totalment lliure. Pots tractar el tema que vulguis, que sigui del teu interès i l'has d'acompanyar d'imatges adients i representatives. A gaudir!
Jo xerrare de jo i de la meva relació amb la música.
 Per jo es molt important.
 Als casi 14 anys cuant es va morir el meu pare el meu refugi va ser la meva habitacio i l'altaveu que hi tenc a dins. 
Dies despres de que pases alló jo preferia estar tirada al llit mirant el sostre i pensant amb un perque si o amb un perque no. L' important era trobarli un perque, pero aixo ja es un altre tema.
Sempre desde petita els horabaixes he escoltat musica ja sigui la radio, CD's  o a una plaça amb els amics.
 Pero sense musica per jo la vida no tendria el mateix sentit. 
Es com una manera de expresarse, si sents amor escoltes canços relacionades amb l'amor. Si sents rabi escoltes un tipus de canço que te ajiti el cap, en el meu cas es el rap. 
Nose per a mi la musica es un art perque et fa sentir emocions te ajita el pensament ja fos per be o per malament. I a dies de ara seguesc escoltant musica diariament.
Pens que un món sense musica no seria igual, no tendria el mateix sentit, perque la musica te acompanya diariament, ja sigui al cotxe, per fer exercici o per cuinar.

Resultado de imagen de musicaResultado de imagen de musica

1 comentari:

  1. He passat gust de llegir-te. És un bon refugi la música i el millor llenguatge. Segueix així al blog, fas bona feina´.

    ResponElimina